Luciadagen

Det är den trettonde december i dag och det betyder att det är lucia idag. grattis till henne och faktisgt grattis till www.fyra.blogg.se som fyller en vecka i natt och glad lucia på er.
Idag medan A var i gävle med släkten så var jag F, M och Gudrun på kupolen och julklappshandlade. Innan vi klev på bussen till blge så gjode jag typ sönder dörren till ICA. Det var ganska klantigt  gjort av mig men F skulle ta på sig skulden ifall någon kom på oss, eller det var så hon sa iaf.
Under dagen kom F på att jorden borde ha en väldigt stark dragningskraft eftersom att man blev så trött i benen när man går på kupolen. Väldigt intressant F. Nästa lite S-klass på det resonemanget tycker jag faktiskt och då är det ganska illa eftersom att det är just jag som går under namnet S.
Efter ett x antal julklappsköp och timmar på kuppan la vi oss i bussen som hade destinationen: falun och sov, eller det var väl bara M som somnade. Vi andra tog kort ist och dom kan ni kanske få se senare om ni är riktigt snälla och om M. tillåter. Men eftersom att vi vet att ni är väldigt snälla redan så ska ni få se några bilder från när vi fyra och T bakade hemma hos F för någon vecka sen.

ps. allas våran rödtott A var saknad idag. Hoppas du lever. ds

ciao s
 
vackra lussebullar och something black
                          våra vackra lussebullar och something black


                              dj m började baka hon också tillslut




                                               s och t i fullrulle


                   a har alltid den dära lilla extra glimten i ögat hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0