tisdag, kul

Hej alla monsterdiggare. Solen skiner och här sitter jag inne vid en dator. Jag kanske är dum i hela mitt huvud och det är jag säkerligen men för mig kvittar det eftersom att ni vet ju inte vem det är som skriver det här inlägget ;) hihi.

Vår skoldag var bra, vi hade lite matte på morgonen och på klassrådet tyckte herr sax att vi skulle samla in 20 kr var varje fredag till en klasskassa. Hans mun tyckte att pengarna skulle sparas till en resa i trean men hans ögon tyckte att pengarna skulle gå till någonting helt annat... haha, kul.
På träningen blev det mördarabacken och lite telefondejtning, kul.
Engelskan gick som den gick och någon svenska hade vi inte eftersom n tydligen är sjukskriven denna vecka. fett med okul ;)

Efter skolan blev det raka vägen hem för vissa, vissa drog till borlänge och vissa missade bussen och fick för sig att gå hem trots att det bara var 10 minuter kvar tills nästa buss gick. Vissa personer är helt klart konstiga.


Jusstja vissa är ju i en skog i ett annat land också . kul

ciao s.m.a.f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0