EFTER MYCKET KRÅNGEL

Har jag nu äntligen lyckats skriva ett inlägg! Blogg.se har inte varit att leka med den senaste timmen och många svordomar har yttrats framför datorskärmen. Riktigt sent har det hunnit att bli också, men vad gör man inte för sina läsare.

Dagen började lite senare än vanligt för mig och A som valde att jobba med matte på hemmaplan istället för lektion i skolan. För mig gick det inte alls (jag sov och inte var det geometri jag drömde om direkt) men för A antar och hoppas jag att det gick bättre. Vid 10-tiden mötte vi upp S och M för lite idrott och för ovanlighetens skull fanns en kamera på plats!
Självklart bjuder vi på resultatet ;)

Kan tilläggas att M är fotografen till samtliga bilder!

Snygg klass det där.


Inga kommentarer på den här va;)


Stjärnan såklart, vet hur man ska handskas med kamerorna


Stekare? Ja.



Nej, nu dags för sängen. Puss, F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0