SJUTTIOFEM PROCENT

Det har varit en ganska seg dag idag så det finns inte så mycket att berätta. 50% av fyra.blogg.se hade musik på morgonen med larsa l och h sedan tillkom 25%. Sedan hände det inte så mycket mer. Vi hade anatomi lunch och engelska, thats it liksom.
Ni som kan räkna någorlunda bra, har säkert redan räknat ut att 50% + 25% bara blir 75%. Alltså saknas det 25% för att det ska bli 100%. Och nu undrar kanske ni vem och vart den 25%-aren är någonstans. Hon går under namnet a och befinner sig just för tillfället i skara någonstans och cyklar och pratar- (Det var ungefär så hon sa till mig när jag frågade.)
Vi, alltså alla förutom a hoppas att hon har det bra och att hon kommer att komma ihåg oss, sen när hon kommer tillbaka.
En sista sak innan jag säger ciao och så är att ifall någon av er har värsta super-kuren som gör att man blir frisk från feber och förkylning så får ni gärna höra av er för jag vet nämligen typ tre personer som skulle bli väldigt glada då. (typ f och m och jag )
ciao s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0