KÄRT ÅTERSEENDE MED S.M.A.F

Eftersom jag har varit i Skara i helgen tänkte jag ta igen lite och skriva ett inlägg. På Fredag morgon lämnade jag Falun för trippen mot Skara. Väl framme i Skara bodde jag oss en cykelkompis och vi ägnade helgen åt träning och lite prat om kommande cykelsäsong med en massa andra cyklister och ledare. Igår återvände jag till Falun och idag var det ett kärt återseende med s.m.a.f :D
Imorgon händer nog inte allt för mycket ut över det vanliga men man vet aldrig vad vi hittar på. Men på Onsdag, då kommer dagen vi alla har längtat efter ett bra tag nu, friluftsdagen i Bjursås som innebär slalom och bräda i i backen för våran del. Bara att hoppas på på att vädret kommer vara på våran sida. Vi får hoppas att vi kommer hem med några bilder vi kan bjuda på.
I övrigt får vi väl passa på att önska dagens namnsdagsbarn grattis, Fanny och Francisca.



bilden bjuder m, j och l på : )



hare bra från a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0