"a shot at love with..."

tjenixen!
enligt en önskan av några fans så är det dags för M att fixa ett helt eget inlägg, får väll se hur det nu går...
första dagen för mig tillsammans med hela klassen nu när jag är tillbaka och detta kommer firas på lördag då det blir lite rajtan, kul!
dagen började med träning, sedan blev det anatomi i ca två timmar. en riktig höjdare, men där fick vi inte så mycket gjort. eller inte jag, F & G men resten gjorde en hel del. sedan när resten hade bild så tog jag, S & våran nya "medlem" mr H doserna ner mot bandyplanen för att se bjursås möta britsarvet i bandy. men på vägen genom hela skolan så stoppades H av en paparazzi som försökte filma honom, han höll för sitt ansikte och gick snabbt därifrån. som tur så är H van med detta så han vet hur det ska handskas. det var även P som dömde den otroligt jämna matchen mellan bjurs och brits, men till slut så blev det vinst för brits vilket H inte tyckte var så vidare. sedan väntade vi in P för att vi skulle gå upp mot visitors center och värma oss med en varm choklad, typ. men på väg dig så möttes vi av ett starkt välkomnande av A som hängde på oss upp dit. sedan kom även våran kära klasskompis T dit och sällskapade oss under den trevliga fikastunden. efter ett tag så bar sig jag & S mot bussen och hade turen att hamna på samma buss som A's kompis ner till stan, till och med sätena bakom- wiiie! sedan blev det bussbyte till kära 701an och även då fick vi ett trevligt sällskap nämligen av våran vän A och vi skulle av på samma hållplats, så det blev även där en trevlig och lång resa tillsammans. trevlig dag med trevligt sällskap!

Dagens låt:
"1740"- mr H


mycket folk var och hejade fram brits till storseger och hejade fram bjurs till loosers, kul tycker jag.

bra att det är mycket publik och hejar fram brits till vinnare och bjurs till förlorare,
kul tycker jag!



M,S,R

toodles M


Kommentarer
Postat av: H

Publiksiffra: 5

2009-01-29 @ 20:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0