FRIDAY

idag började jag (s) och m kl 8,30 i skolan . medan a och f hade den turen att de började fyra timmar senare, snarare 12.20. lucky them liksom. Fast jag och m hade det ganska roligt under dessa fyra timmar trots allt. vi hade musik först och ojojoj vad vi rockade. vi saknade dock vår singstar j menmen man kan ju inte få allt liksom. vad gjorde vi sen? jo, eftersom att a-t tydligen inte ville umgås med Id1a i 1½ timme ungefär så fördrivde vi tiden i biblioteket och i matsalen istället. men vi ska inte klaga, för att det var ganska så jättekul (+att vi slapp ha lektion) och vi skrattade ganska många gånger om man säger så. till sist anlände aoch f till skolan och det var dax för some english .weee.
jusstja efter skolan så drog a, m och jag ner till stan (f bangade) och strosa lite. och allt slutade med att vi alla tre faktiskt blev ett par byxor rikare. (vi köpte alltså ett par byxor var). Jag och a gjorde världens fynd på rean det gjorde dock inte m fast hon gjorde ett fynd trots att dom inte var på rean. jaja nog pratat om detta.



vi har utsätt dagens stjärna,  nej veckans stjärna, eller snarare året stjärna, äch vi drar till på hela livets stjärna. det är durududurududu (fanfar)  H.R. han spelar hockey och tycker inte om att bli slagen i magen. 



ha en bra helg  ciaociao s

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vilken cool kille! vem är det?;)

2009-01-28 @ 12:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0