GODMORGON!

Vad gör man om inte klickar in sig på bloggen det första man gör på morgonen - och får den glädjande nyheten att M är tillbaka! Då är vi förhoppningsvis fyra igen på torsdag då ;)

Jag och A är som sagt helt lediga idag och för min del blev det till att sova bort hela förmiddagen. För A's del kan jag sätta många kronor på att hon redan har hunnit med att cykla, ta en joggingtur, åka skidor, lite styrketräning och kanske en promenad? Jag siktar istället in mig på ett friskispass ikväll, danspasset klockan 20.15 blir det så om någon vill haka på - hör av er!

Gårdagens diskussion i klassen var föresten vad man skulle göra om man bara hade 24 timmar kvar att leva, lite blandade åsikter kom upp... Så ta er en funderare ni med och kommentera! :)

Dags att dra, puss från F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0