PRESENTATION

Halli hallå alla monster diggare.
Vi har förstått att ni alla har funderat över: vilka är dom egentligen? (alltså vi på fyra.blogg.se) Hur ser som ut? Vad tycker dom om för mat? och den stora frågan, vad har dom för skostorlek? Vi kan nu glädja er med att berätta att ni nu kommer att få svar på de frågorna + några till.
Förresten så hade vi läsarrekord igår, hurra för det. Det roliga är att bloggen inte är officiell ännu. Haha. Men vi är väldigt glada att just DU läser och följer denna otroligt vackra blogg DAGLIGEN .

Håll i hatten och läs fint! 
(Det kommer att komma bilder också, dom är på gång liksom)

Namn: Sofia "proppen" Liljekvist
Skostrl: 38
Födelsedag: 23 mars  (89 dagar efter julafton)
Födelseort: Falun
Ögonfärg: grönblå
Favoritfärg: blått är väl snyggt
Favoritprogram: vänner, vad annars liksom?!
Favoritfilm: eftersom att "vänner the movie" inte existerar så blir det nog ps I love you! Hehe okej det var ett skämt.
Favoritlåt: just nu: whats your name - christian wals. förövrigt tycker jag om de låtar som är bra!
Favoritårstid: sommar sommar sommar
Favoritdjur: Giraff
Favoritmat: Pasta
Favoritgodis: inget förtillfället för jag får inte. Men när jag får: Marabou och ferraribilar. Mums.
Favoritdricka:mjölk
Vad skulle du göra om du bara hade 24h kvar att leva?Jag skulle nog ha en himla massa kul med min familj och vänner. och om dessa 24 timmarna skulle inträffa i år så skulle jag bryta mitt godisförbud, (sorry anna) sen skulle jag nog äta en himla massa jordgubbar också. mums!
Stjärntecken: vädur
Vad skulle göra för 10 000 kr? köpa en piggelin och åka utomlands
Vad skulle du ta med dig till en ödeö? En rolig person, typ Lovisa Janols.
Något som du inte visste om mig: att jag är bra på att förklara saker fort. typ världsrekordfort.
Jag gillar bäst: fred
Jag avskyr mest: krig
Dålig egenskap: har ingen.
Bra egenskap: smart
Idol: förutom a, m och f så måste jag nog säga kungen.
Vad jag helst vill bli: rik och snygg


Namn: Matilda "Kingen, Mattias, Matte, Mattis, Patte" Bergkvist
Skostrl: 38
Födelsedag: 18 december
Födelseort: Sverige falun, hosjö
Ögonfärg: Blå
favorit- färg: blå kanske
Favoritprogram: The hills
Favoritfilm: Little red riding hood
Favoritlåt: Himlen runt hörnet
Favoritårstid: sommar
Favoritdjur: fiddo (häst)
Favoritmat: pasta tricolore
Favoritgodis: choklad
Favoritdricka:milk
Vad skulle du göra om du bara hade 24h kvar att leva? hemlis
Stjärntecken: skytt
Vad skulle göra för 10 000 kr? Skulle åka till Island och tillbaka såklart
Vad skulle du ta med dig till en ödeö: 4
Något du inte visste om mig: att jag bröt nyckelbenet när jag ramlade ner från toaletten när jag var liten.
Idol: Henrik Rapp
Jag gillar bäst: familj, vänner
Jag avskyr mest: en person som jag inte vill nämna
Dålig egenskap: stel i lederna
Bra egenskap: kan fejkgråta
Vad jag helst vill bli: bäst

Namn: Anna "annanas, änäbänäna, Äl" Larsson
Skostrl: 38
Födelsedag: 921105
Födelseort: Falun, såklart !
Ögonfärg: Blå                                                                                              
Favoritfärg: Blå som himlen!
Favoritprogram: Väderleksrapporten
Favoritfilmilm: Jag vet i alla fall att det inte är p.s I love you ; )
Favoritlåt:1740
Favoritårstid: Sommar och sol ska det vara : )
Favoritdjur: kaninen mimmi eller matildas höns, lite svårt att välja
Favoritmat: mat som mat!
Favoritgodis: choklad, mumsfillibabba
Favoritdricka: mjölk från kossorna
Vad skulle du göra om du bara hade 24h kvar att leva:? jag skulle nog ha sådana ångest att jag inte skulle klara av att göra särskilt mycket men äta mat och umgås med mina närmaste och där ingår självklart redaktionen på fyra.blogg.se
Stjärntecken: skorpionen
Vad skulle göra för 10 000 kr? shoppa, sänka lite till välgörenhet och leva livet!
Vad skulle du ta med dig till en ödeö? cykeln ?
Något ni inte visste om mig: Jag är en klippa på fiol
Idol: s.m.f
Jag gillar bäst: våran blogg
Jag avskyr mest: människor som förstör
Bra egenskap: tar alltid hand om frida när hon *pip*
Dålig egenskap: dåligt tålamod
Vad jag hellst vill bli: Vem vill inte leva på sin blogg?!


Namn:
Frida ”Fiddo” Hallgren
Skostrl: 37
Födelsedag: 18 April
Födelseort: Falun
Ögonfärg: Blå-grå-gröna
Favoritfärg: Blå
Favoritprogram: Scrubs äger, the hills med
Favoritfilm: Twilight gillade jag ju
Favoritlåt: Allt med DJ karlsson
Favoritårstid: Sommar, död åt allt som har med vintern att göra
Favoritdjur: Häst
Favoritmat: Här måste jag nog säga tacos
Favoritgodis: Ge mig choklad och jag är din
Favoritdricka: Följer strömmen och skriver mjölk (men menar egentligen coca cola)
Vad skulle du göra om du bara hade 24h kvar att leva? Umgås med de jag tycker mest om, äta god mat och antagligen gråta som en fontän.
Stjärntecken: Vädur
Vad skulle göra för 10 000 kr? Jag skulle då inte ge bort ett öre i all fall.
Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Självklart skulle jag ta med mig de tre andra brudarna från fyra.blogg.se, vi på en öde ö skulle nog kunna bli rätt läckert. Sen vore det ju skönt med en bikini och lite mat kanske?
Något som du inte visste om mig: Jag älskar att bråka med lärare och fuskade mig igenom hela nian. Fick tack vare det strålande betyg.
Idol:
Nej ingen.
Jag gillar bäst: Dom där tre brudarna jag nämnde tidigare toppar listan.
Jag avskyr mest: Lögner, svek och småkryp.
Dålig egenskap: Jag är en sjukt dålig förlorare
Bra egenskap: Utåtriktad och målmedveten
Vad jag hellst vill bli: Klurar lite på ungdomspsykolog men brukar ändra mig ungefär åttiotvå gånger om dagen så i ärlighetens namn har jag ingen aning om var jag hamnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0